PMS Deluxe

”Idag är inte en dag, idag är en mörk jävla del av Helvetets nionde cirkel. Enligt mig i alla fall. Jag har en riktigt ruskig dag och känner mig som en tickande liten bomb som kan smälla av bara av att någon råkar nudda lite med foten.”

Så tänkte jag när jag påbörjade detta inlägg i morse. Sen dess har mitt humör åkt berg-och-dalbana konstant. Just nu är det relativt lugnt, har varit på stan med min bror och tagit en öl lite snabbt, sen iväg och träffat Caroline (ska försöka avvänja mig vid att säga ”CC” har jag bestämt mig för) en liten stund och sen storhandlat med min bror. Under dessa tre små scenarior så har jag hoppat fram och tillbaka mellan harmonisk till fundersam till ledsen till rädd till arg till irriterad till glad till lugn till stressad till förvirrad till klarsynt och så vidare och så vidare. Just nu är jag bara lite förvirrad men annars harmonisk. I övriga nyheter så har jag nu fixat en egen sida på Facebook, för er som missat. För att komma dit behöver ni inte göra annat än att klicka här. Jag håller även på med en riktig hemsida för min musik, klicka bara här för att komma dit. Det var väl inte så svårt?

Ikväll blir det att sitta med min bror och titta på hockey, äta kyckling och käka lite chips. Sen blir det nog att skriva lite med Emma, försöka muntra upp henne lite. Sen får vi se, finns en annan sak som kanske händer ikväll men det är inte säkert. Skulle egentligen varit i studion men det blir inte av, jag var tvungen att hoppa över det. Dels har jag skriv-kramp till tusen, vilket stör mig för det händer oftast inte när allt är frid och fröjd vilket tyder på något dåligt, samt så är det lite annat i vägen. Vilket suger brutalt. Men det är så det blir ibland, då gäller det bara att jobba dubbelt så effektivt och hårt nästa gång man är där, och fram tills dess också.

Innan jag avslutar vill jag bara tipsa alla Eskilstuna-bor att gå till Filial den 23:e april och se min vän Chooti spela tillsammans med Monarken. Missa inte det och må bäst!

X

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.